Pages

Monday, July 5, 2010

{ breastfeeding } Malaysian Breastfeeding Peer Counselor Training

Alhamdulillah.. Berkat restu encik suami, saya dan 34 rakan2 lain telah berjaya menamatkah training MBfPC southern region.. sangat padat dengan ilmu baru.. sangat sangat ramai kawan baru.. sangat gembira dengan tekad baru.. sangat penuh dengan harapan..

semoga susuibu dijadikan 'FASTFOOD' number satu didunia..! cepat, mudah, senang..! sesungguhnya kalau bayi kita diberi pilihan, tentu mereka akan memilih susuibu..
ini adalah kami kami yang berjaya menamatkan training 3 hari..
ini adalah Jannah dan rakan baru dia..
dan ini adalah suami suami yang supportive sepanjang 3 hari berlangsungnya program ini. mereka lah yang menjaga anak, drive ke melaka, belanja penginapan, belanja makan ikan bakar, tengok argentina vs german sama.. dan paling penting, memberi sokongan dan dorongan..

semoga selepas ini, kami dapat mempromosi dan membantu ramai lagi rakan rakan supaya menyusukan anak anak mereka dengan susuibu - sepenuhnya... fully breastfeeding selama 6 bulan, dan meneruskan sehingga 2 tahun (ditambah dengan makanan pejal yang disediakan sendiri dirumah.. homemade solid food)..

owhh, dan tak lupe.. PCPA yang bertungkus lumus siang malam berkongsi ilmu dengan kami.. miss you all dah nih..

banyak nih nak share..! satu satu ok.

love,
mama fathinz

3 comments:

Anonymous said...

dear fathinz..
if kita nak mintak consult pasal BF ni kat awak, leh?
kita mmg azam for 2nd baby ni nak fully BF..
:D

Hanie(SHMA) said...

cepat2 la share yer..x sabar nk tau lebih lanjut

Fathinz the wedding planner said...

insyaAllah intan.. kita bantu mana yang mampu. yang penting awak kena azam kuat. pk yang terbaik utk baby. puteri specialist dalam usaha hospital rakan bayi now. happy kite borak ngan doc ismail tadi..

nanti kite buat support group johor, kite bgtau awak yer.. nak sangat awak fully bfeed..

Lovely stories you might like

Blog Widget by LinkWithin